O PROJEKTU

Poduzeća u hotelijerstvu ne očekuju dugoročnu predanost i odanost od svih djelatnika, ali prilikom zapošljavanja obje strane nastoje maksimizirati svoje benefite (Baum, 2007).

Djelatnici koji su angažirani u svom poslu imaju visoku razinu energije za vrijeme obavljanja posla, imaju želju za ulaganjem dodatnih napora u obavljanje zadataka, te su u potpunosti uključeni u rad osjećajući pritom važnost, euforiju i inspiraciju (Schaufeli i Bakker, 2003). Ovakav profil djelatnika je potreban svakom modernom poduzeću kako bi lakše reagiralo na turbulentne promjene i zahtjeve turističkog tržišta. Iako se angažiranost u turizmu istraživala na različite načine, do sada ne postoji znanje o tome u kojoj mjeri je “socijalna distanca” i “polikroničnost” određuju te u kojoj mjeri to utječe na odanost profesiji u hotelijerstvu i turizmu.  

Cilj projekta – razumjeti očekivanja, probleme te stavove mladih koji tek ulaze na turističko tržište rada ili su na početku svog radnog iskustva (dobna skupina od 15 – 35 godina)

Vrsta istraživanja   Nacionalno anketno istraživanje provedeno na tri skupine ispitanika: 1) učenici turističkih škola, 2) studenti turističkih fakulteta, 3) mladi djelatnici zaposleni u hotelskim objektima na priobalju RH.

Projektni zadatak – utvrditi u kojoj mjeri  vještine (socijalna distanca) i fleksibilnost (polikroničnost) mladih doprinosi njihovoj angažiranosti i odanosti profesiji i karijeri u hotelijerstvu i turizmu.